TR | EN
CAMPAIGN TÜRKİYE AGENCY OF THE YEAR

1994’ten başlayarak, ulusal ve uluslararası pek çok kurum, marka ve kamu kuruluşundan oluşan “iş ortaklarımızın" itibar ve algı yönetimine strateji ve iletişim desteği veriyoruz.

Bütünsel bakış ve stratejik yaratıcılık odağında, olasılığa yer vermeyen somut çözümler, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar sunarak, yerel ihtiyaçlara uygun evrensel çözümler geliştiriyoruz.

1946 yılında kurulan ve dünyanın 30 ülkesinde 85’ten fazla ofisle hizmet veren, Omnicom Grup’a bağlı Fleishman Hillard’ın Türkiye ortağıyız.

ICCO’ya (Uluslararası İletişim Danışmanlığı Birliği) bağlı olan meslek örgütü İDA (İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği) kurucu üyesi ve ICCO tarafından verilen uluslararası "The Consultancy Management Standard"ına (Danışmanlık Yönetimi Standardı) sahibiz.

©2016 Excel İletişim ve Algı Yönetimi
When the square watch was particularly welcomed by replica rolex women in the 1920s, men began to rolex replica abandon the round pocket watch and change the watch during this period. In order to break the tradition, while retaining the practical elements, the watch factory began to use a square case, because it is easier to install leather strap. This design won the favor of rolex replica watches the trendsetters at the time, and this innovative shape quickly became a fashion indicator of replica watches uk the era.